Voordat je überhaupt (jaja, bmw is duits hé?) maar iets kunt gaan opbouwen moet de wagen eerst gesloopt worden. Nou ja, met beleid dan. Het spannendste is hoe de auto er werkelijk uitziet als je bijvoorbeeld de vloerbedekking, die er in 1985 in is gelegd, eruit trekt. Waar iedereen op hoopt is
gelukkig het geval; de auto is wonderbaarlijk roestvrij. Het klopt dus dat die van een oud vrouwtje is geweest ;-) en een groot deel van zijn leven binnen heeft gestaan.
Dat scheelt alweer behoorlijk wat extra laswerk. Zelfs de krikpunten, toch een zwak punt bij de meeste e30's zijn knetterhard. Een flinke meevaller!
Na het verwijderen van het interieur is het de beurt aan de motor. Dit zal door enkele teamleden in de kerstvakantie gebeuren. Met een beetje geluk is de auto dan volledig kaal begin januari.
Dat scheelt alweer behoorlijk wat extra laswerk. Zelfs de krikpunten, toch een zwak punt bij de meeste e30's zijn knetterhard. Een flinke meevaller!
Na het verwijderen van het interieur is het de beurt aan de motor. Dit zal door enkele teamleden in de kerstvakantie gebeuren. Met een beetje geluk is de auto dan volledig kaal begin januari.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten